Monday, December 15, 2008

Talking About 2008's End-Year Holiday (2008年的年终假期)


2008........
unlike last few years, i was always excited about the on-coming end-year holidays....
but this year.... i always feels boring or lonely in this holidays......
maybe is always need to go for tuition or friendz too busy......
aiz.... not only that, tuition's homeworks can said as many as a mountain.
Besides, almost all of my friendz went to holiday ald.....
this times holidays is too boring.............!!!!!!!!!!!!!!






2008年,
比起以往的年终假期来说,今年是我过得最无聊,最孤单,最没意义的假期。
每天都过着一样的生活。
起身,
补习,
看戏,
睡觉。。。。。。。。
虽然偶尔有和那些朋友去AOEN Bukit Tinggi Jusco的Green Box去唱K,
但不是每天。。说真的,在那时候是比较开心。
有时真的希望快点开学!
起码可以每天与朋友相聚。。。
不过我不是如此的人,我会尽我全力让这个假期过得非常有意义的!!
字、在不久就要去云顶了!!希望在哪儿可以遇见新朋友,
因为我每次在哪儿都会遇到一些。。。。。。

No comments:

Post a Comment